کاغذ A4‌ دبل آ Doubla A

کاغذ A4‌ دبل آ Doubla A

در حال حاضر دبل آ یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین برند های موجود در بازار ایران می باشد و علت این امر تعهد و تلاش کارخانه برای تولید محصولات با کیفیت و تامین نیاز همیشگی بازار می باشد .

سفیدی : 96%

زیر دست :محکم و  عالی

ابعاد A4: 210×297 میلیمتر

سایزهای موجود در بازار ایران   A3 – A4 – A5

شرکت کاغذ A4‌ دبل آ Doubla A کلیه محصولات خود را از درختان کشت شده تولید می کند و ارزش بسیار بالایی برای محیط زیست قائل میباشد .

دبل آ در اصل محصول کشور تایلند می باشد .

کاغذ A4 انتشارات ملت

کاغذ A4‌ دبل آ Doubla A

کاغذ A4‌ دبل آ Doubla A تایلندی و دبل آ فرانسوی کدام اصل است؟

اصل شرکت کاغذ دبل آ در تایلند قرار دارد ولی بعدها شعبه ای در فرانسه ایجاد کرد. بشرط اصل بودن هر دو یک کیفیت دارند.

طرح اصلی کاغذ A4‌ دبل آ Doubla A کدام است؟

طرح روی جلد این کاغذ چندین بار تغییر داشته است و در گذشته طرح جنگل و آخرین طرح آن یک طرح سه بعدی فضایی به رنگ آبی می باشد

کاغذ A4‌ دبل آ Doubla A

کاغذ A4‌ دبل آ Doubla A

کاغذ A4‌ دبل آ Doubla A یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین کاغذهای تحریر در سراسر جهان به خصوص در خاورمیانه و آسیای شرقی است. قیمت بالای این کاغذ آ۴ به علت کیفیت درجه یک آن در فروش کاغذ دبل آ در ایران وقفه ای ایجاد نکرده است؛ زیرا بیشتر دستگاه های پرینتر موجود در شرکت ها و موسسات نیازمند کاغذ آ۴ با کیفیت هستند. اما تا به امروز در مورد پیشینه کارخانه ی کاغذ آ۴ دبل آ مقاله ای ترجمه و تهیه نشده است. در این مقاله از اولین قدم های تولید کاغذ تحریر در کارخانه دبل آ تا تبدیل شدن این کارخانه به یکی از موفق ترین شرکت ها در صنعت کاغذ و مقوا توضیح خواهیم داد.

شرکت  معروف دبل آ در سال ۱۹۸۹، با نام کارخانه ی کاغذ “های تک” (Hi-Tech ) به عنوان قوی ترین و برجسته ترین آسیاب خمیر کاغذ و کارخانه تولید کاغذ در تایلند تاسیس شد که هرساله می توانست  ۴۱۰۰۰ تن کاغذ تولید کند.

شروع قدرتمند این کارخانه ضمینه را برای رشد این شرکت ایجاد کرد .

در سال ۱۹۹۳ کارخانه ی های تک با کارخانه کاغذ “اوجی”، بزرگترین کارخانه ی تولید خمیر کاغذ در ژاپن قرارداد همکاری و تخصیص نیرو امضا کرد که باعث افزایش کیفیت انواع کاغذ و رشد خرید کاغذ به خصوص کاغذ A4 گردید و بعد از این تغییرات، شرکت به سهامی عام تبدیل شد و نام آن به “ادونس آگرو” تغییر یافت.

در سال ۱۹۹۵ ماشین آلات تولید کاغذ دراولین فاز کاغذ کارخانه نصب شد و بعد از گذشت چند ماه در همان سال بهره برداری از سیستم نوین تصفیه آب کارخانه کامل شد.
در نوامبر سال ۱۹۹۵ فعالیت های گوناگونی برای پیشبرد و ارتقاء کارخانه صورت گرفت برای مثال شرکت شروع به تولید کاغذ سفید با گرم و کیفیت مناسب پرینتر در آسیاب کاغذ خود کرد و ماشین آلات تولید کاغذعکس رنگی در فاز دوم کارخانه کاغذ نصب شد و همچنین در همان روزها زیر ساخت نیروی برق کارخانه تکمیل شد و با ظرفیت تولید برق ۷۴ مگاواتی شروع به عملیات نمود.

در سال ۱۹۹۶ اولین کوره ی خمیر کاغذ شروع نصب شد و در ماه جولای سال ۱۹۹۶ در مرکز همایش های ملی “ملکه سیرکیت” شکوهمندانه بازگشایی شد. برنامه تجهیز و پیشرفت این کارخانه همچنان ادامه یافت به طوری که در همان سال اقدامات تولید کاغذ های لفاف دار، با ظرفیت ۲۲۰۰۰۰ تن در سال در دومین فاز کارخانه کاغذ آغاز گشت و در انتهای سال “ادونس آگرو” نشان استاندارد دپارتمان صنعتی تایلند را به علت محافظت  مطلوب از منابع طبیعی

کاغذ A4‌ دبل آ Doubla A در حال حاضر با کیفیت ترین کاغذ A4 موجود در ایران است و به دلیل گرم و کیفیت مناسب با پرینتر های موجود در سطح ادارات و شرکت ها تقاضا برای واردات آن بسیار بالا میباشد البته در اواخر سال ۱۳۹۶ و اوایل سال ۱۳۹۷ قیمت کلیه کاغذ افزایش قابل توجهی داشته اند  که کاغذ باکیفیت دبل آ نیز نسبت به سال گذشته با توجه به نوسانات ارز و توقف واردات تا مرز سه برابر افزایش قیمت داده است

  • شرکت دبل آ جدیدا در ایران نمایندگی زده و روی کارتن خود ساخت تایلند و بسته بندی در پیشوا درج می کند که مورد اعتماد ترین کاغذ موجود از این برند می باشد.